właśnie widziałem



[ gra o tron 2 / hbo ]



właśnie jestem po obejrzeniu kolejnej serii serialu produkcji hbo co już jak wiadomo gwarantuje jakąś jakość.
w tym przypadku urywa jaja.
wielość wątków, dbałość o narrację, rozwój bohaterów, detal kostiumu i scenografii jest na poziomie który dawno wykroczył poza telewizję.
to majstersztyk.

mnie to porywa i tyle na ten temat.
porwało chyba również chłopaków z
[ the national ] bo dali się namówić do nagrania muzyki która występuje w serialu jako pieśń bitewna.
świetna muza, genialny tekst.
czapki z głów.

i choć nie jestem fanem kina szpady i nie biorą mnie hollywoodzkie superprodukcje o super bitwach i superbohaterach tu jest inaczej.
może dlatego że w końcu o coś chodzi. nie tylko o pieniądze z wpływów z kin.
no i gratulacje dla [ petera dinklage ] za nagrodę  [emmy ] za rolę w serialu.

kto nie zna to trąba.