właśnie widziałem



[ trzech muszkieterów 3d / paul w.s. anderson ]

Uwaga! Nie oglądać!!!!

To jest ostrzeżenie !!!

Nie popełniać błędu!!!

Grafomaństwo !!!



Zabili to do cna.

Jako dziecko czytałem to z 1000 razy. Uwielbiałem nonszalancję bohaterów, opisy pojedynków, no i samych bohaterów rzecz jasna. Rozdział o samotnej obronie baszty i pikniku na szczycie wieży w trakcie odpierania ataku wojsk przez muszkieterów po prostu pochłonąłem milion razy.

Dlatego mnie to wyprowadza z równowagi, kiedy w sumie poważne firmy produkcyjne potrafią tak wszystko spieprzyć. To co w tym filmie pokazano nie ma nic wspólnego z historią, prawdą i w ogóle logiką. A później dzieciaki zamiast czytać - obejrzą takie gówno i wyrobią sobie opinię. Dialogi, tzw. gra aktorska, casting, narracja to wszystko tu leży i błaga o dobicie. Już nie wspomnę o kreacji [ orlando blooma ] bo nie starczy mi inwektyw. Po prostu koszmar.

Proponuje znaleźć wszystkie kopie kinowe, filmy dvd i wytropić wszystkie torrenty i pokazowo zniszczyć ku chwale muszkieterów i króla.

Jeden za wszystkich – wszyscy za jednego. Kto jest ze mną?