właśnie gram




[ sniper ghost warrior ]


na reszcie gra dla mnie - pomyślałem.
bezkarne, bezszelestne zabijanie wroga z odległości, to coś co lubię i nieźle mi wychodzi.
niestety kiedy zacząłem grać zadowolenie malało wprost-proporcjonalnie do rozwoju gry.
gra jest prosta, przeciwnicy to gamonie, zapis postępu gry jest za często, nie ma ciśnienia żeby grać po cichu, być niewidzialnym.
jedyne co zostaje to strzelanie z dużych odległości.
choć tyle twórcy gry zostawili: siła wiatru, ilość metrów, oddech. gdzieś to działa.
ale za mało, za słabo i raczej dla dzieci niż dla graczy którzy wiedzą co to znaczy snajperka w ręce w grach online.
tu wszystko jest za wolno i bez konsekwencji jeśli popełni się błąd.
a szkoda.
w końcu gra od polskiego developera. liczyłem na więcej.
ale jak się nie ma co się lubi, to się gra w to co jest.